لیزر و الکترولیز موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد

روش‌هایی که در گذشته برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شدند نتیجه مقطعی داشتند و بلافاصله پس از مدتی مجدد موهای زائد شروع به رشد می کردند. به همین جهت انسان ها به دنبال روش مطمئنی برای رفع موهای زائد بودند. تا این که در این زمینه خبری مبنی بر استفاده از دستگاههای جدید در حیطه لیزر و الکترولیز موهای زائد در اصفهان  و دیگر مناطق کشور منتشر شد. طی چند سال اخیر استفاده از روش لیزر برای رفع موهای زائد مرسوم شده است. اکثر افرادی که از این روش استفاده می کنند مدعی هستند که مانند روش های دیگر درد زیادی را تحمل نمی کنند و در صورتی که آن را به موقع انجام دهند نتیجه ی قطعی را خواهند دید.

Cosmetologist use laser. Woman with cosmetologist. Lady in a beauty studio.

 فولیکولی که مربوط به مو می شود دستگاهی است جهت ایجاد مو. موهای بدن انسان در دو حالت عمل می کنند یا در حال رشد کردن هستند و یا در حال استراحت به سر می برند. اگر طی جلسه ای که شما اقدام به لیزر موهای زائد می کنید در حال استراحت باشد قطعا اشعه ای که از دستگاه بر روی مو تاثیر می گذارد نتیجه ای نخواهد داشت. به همین علت است که جلسات لیزر تقریبا زیاد و با یک فاصله ی زمانی مشخص انجام می شوند. اگر مثلا در جلسه ی دوم مو در حال استراحت است در جلسه ی سوم به حالت رشد برمی گردد و با استفاده از اشعه می سوزد تا جلوی رشد آن گرفته شود. اما مهم ترین نکته در حین لیزر موهای زائد انتخاب دستگاهی است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. این انتخاب بستگی به فاکتورهایی از جمله این که شما قصد دارید موهای کدام بخش از بدن را از بین ببرید، میزان ضخامت چقدر است و این که رنگ موهای زائد چگونه است دارد. این موضوع که موهای زائد قطعا از بین بروند اصلا صحت ندارد لیزر باعث می شود تا این موها نسبت به قبل کمتر رشد کنند و همچنین از ضخامت انها نیز کاسته شود. اما در عین حال هستند موهایی که ممکن است پاسخ قطعی به لیزر ندهند با ما همراه باشید تا در رابطه با درمان موهایی که به لیزر جواب نداده اند و موهای سفید مطالبی را عنوان کنیم.

لیزر موهای زائد سفید

همان طور که در مطالب بالا توضیح دادیم موهای زائد با استفاده از اشعه ی لیزر سوزانده می شوند. اما گاهی اوقات ممکن است افراد به دلیل بالا رفتن سن، موارد ارثی و … رنگ موهایشان مانند بقیه مشکی نباشد. این افراد اغلب دارای موهای سفید هستند. موهایی که به رنگ سفید هستند هیچ گونه رنگدانه ای ندارند و به همین علت در برابر اشعه عکس العملی که نشان نمی دهند هیچ حتی مقاومت هم می کنند. به همین دلیل است که عمل جذب کردن اشعه اتفاق نمی افتد و تاثیری نیز مشاهده نمی شود.

الکترولیز موهای زائد در اصفهان

الکترولیز موهای زائد در اصفهان امروزه بیش‌تر از پیش مورد توجه شهروندان عزیز اصفهانی قرار گرفته و ما برای اطمینان خاطر شما از حسن انجام کار، جلسه مشاوره رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. از جمله کارهای تخصصی که برای موهای زائد در مطب ما انجام می‌شود می‌توان به درمان موارد شکست لیزر در موهای زائد صورت، موهای سفید و موهای هورمونی اشاره کرد که در مواردی که بیمار با نا امیدی کامل به ما مراجعه می‌کند، ما از روش الکترولیز موهای زائد با تضمین 100 درصد علاوه بر لیزر درمانی که درجای خود باقی است، استفاده می‌کینم و این باعث شده که در مورد الکترولیز موهای زائد در اصفهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

الکترولیز موهای زائد در اصفهان

الکترولیز موهای زائد سفید

اگر به انجام لیزر موهای زائد که رنگ سفیدی دارند اصرار کنید ممکن است نتیجه ی زیان باری به همراه داشته باشد. یکی از نتایج ممکن است حرارتی که در اشعه وجود دارد توسط پوست شما جذب شود و این جذب کردن باعث سوختگی پوست شود. اما به همین زودی ناامید نشوید چرا که راهکارهایی برای حذف موهای زائد به رنگ سفید وجود دارد. یکی از این راهکارها الکترولیز موهای زائد سفید است. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که این راهکار برای موهای زائدی که در صورت رشد می کند کاربرد دارند. در صورت استفاده از چنین دستگاهی حرارت مشخصی به رنگدانه ی پوست در نقطه ی مشخصی وارد می شود و باعث از بین رفتن آن می شود. در پایان نیز اگر مویی مجددا رشد کرد می توان با استفاده از موچین اقدام به حذف آنها کرد. راهکار دیگری که گفتیم این است که اگر برایتان امکان دارد با استفاده از رنگ موهای مخصوص موی ناحیه ی مورد نظرتان را رنگ کنید. موادی که در این رنگ موها به کار رفته باعث می شود تا رنگدانه همانند موهای مشکی عمل کند و نتیجه ای مطلوب ارائه می دهد.

در نهایت به سراغ درمان موهایی می رویم که پاسخی به لیزر نداده اند. اگر شما قصد دارید به از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر بپردازید بهتر است پیش از آن به پزشک مراجعه کنید. برای هورمون هایتان آزمایش های لازم را انجام دهید. حتما لازم است به این نکته توجه کنید که به دلایل مشخصی برخی از موارد باعث می شود تا شما از لیزر موهای زائد نتیجه ی دلخواهی کسب نکنید. مثلا اگر موی سفید، قرمز یا خاکستری دارید باید بدانید که اشعه آن را نمی بیند. اما اگر از حذف موهای زائد توسط لیزر نتیجه ی مثبتی نگرفته اید علت های گوناگونی دارد. مثلا اگر موهای نازکی دارید بهتر است به سراغ روش های دیگری برای از بین بردن آنها بروید. حتی رنگ پوست نیز در حذف این موها تاثیر مستقیم دارد. تاثیر آن به این صورت است که هرچقدر پوست تیره تر باشد جواب خوبی از لیزر نخواهید گرفت. پس به طور کلی بهترین روش برا رفع موهای زائد سفید، الکترولیز موهای زائد سفید می‌باشد.