جوانسازی و زیبایی با تزریق ژل

افراد به محض این که از سن نوجوانی خارج می‌شوند و پا به دوره‌ی جوانی می‌گذارند با وجود این که این زمان جز دوران جذابیت پوست محسوب می‌شود اما کم کم دغدغه‌ها و نگرانی‌های اشخاص شروع می‌شود. این نگرانی ها بیشتر مربوط به پوست و چین و چروک های ان است. برای رفع این نگرانی به دنبال راه حل مناسبی می گردند. عده ای به هر دلیلی که برای خودشان با اهمیت است به سراغ روش هایی که پوست را شاداب و جوان تر می کند می روند. رایج ترین این راهکارها تزریق بوتاکس، ژل و چربی است. چین و چروک هایی که بر روی پوست ظاهر می شوند دلایل مشخصی دارند. به عنوان مثال یکی از این دلایل شرایطی است که به محیط زندگی فرد مربوط می شود. دلیل دیگر می تواند سن افراد باشد. برخی از این ها در اثر ژنتیک و وراثت ایجاد می شود و برخی دیگر نیز به دلیل کشیدن سیگار یا مصرف هر نوع دخانیات دیگر است. اما برای فرار از این چین و چروک ها افراد می توانند راه حل تزریق را انتخاب کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه ی مطلب در رابطه با تزریق توضیحاتی را عنوان کنیم.

راه‌کارهایی برای داشتن پوستی صاف و بدون چروک

اولین راهکاری که در رابطه با داشتن پوستی صاف و بدون چروک به شما پیشنهاد می کنیم بوتاکس است. در واقع بوتاکس محیطی که مدنظر دارید را پر نمی کند. اگر مقدار معینی از آن را به هر قسمتی که می خواهید تزریق کنید باعث می شود عضله های آن قسمت کمتر و یا به صورت محدودتری فعالیت کنند. مثلا اگر قصد دارید خط اخم روی پیشانی را با استفاده از تزریق بوتاکس از بین ببرید باید این را در نظر بگیرید که این تزریق قسمت های چروک پیشانی شما را پر نمی کند بلکه باعث می شود عضلاتی که به اخم کردن و ایجاد چروک کمک می کنند حرکات محدودتری داشته باشند. دومین راهکاری که در رابطه با داشتن پوستی صاف و بدون چروک به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از چربی است. برای این کار چربی بخشی از بدن را برداشته و به بخشی که دارای چروک است تزریق می کنند تا پر شود. این کار چون با استفاده از چربی بدن خود فرد انجام می شود هیچ عارضه و مشکلی ایجاد نمی کند. در این روش ممکن است در ابتدا ورم و حتی کبودی مشاهده کنید اما نگران نباشید با کمی استراحت و گذر زمان رفع می شود. سومین راهکاری که در رابطه با داشتن پوستی صاف و بدون چروک به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از ژل است. اگر به دنبال راهکاری می گردید که به پوست شما حجم دهد یا آن را پر کند تزریق ژل بهترین انتخاب است. با استفاده از ژل شما هم می توانید چروک های صورت را پر کنید و هم می توانید بخش های مشخصی از صورت را حجم دهید. اگر این روش را انتخاب کردید حتما به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان پس از تزریق ژل محل مورد نظر را ماساژ ندهید.

جوانسازی

وجه تمایز تزریق بوتاکس ، ژل و چربی

  • در رابطه با این که ژل و چربی با گذر زمان جذب پوست می شوند شکی نیست. اما موضوع مهم اینجاست که مدت زمانی که بخشی از چربی جذب می شود بسیار بیشتر از مدت زمانی است که ژل جذب می شود. حدودا 12 ماه زمان می برد تا ژلی که تزریق شده جذب شود.
  • اگر هزینه برای شما اهمیت بیشتری نسبت به جوابی که از تزریق می گیرید دارد پس بهتر است به سراغ تزریق ژل بروید. اما اگر نتیجه ای که پس از تزریق می گیرید یعنی رفع چین و چروک برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد و هزینه ی تزریق در رتبه ی دوم قرار دارد بهتر است به سمت تزریق چربی بروید.
  • وقتی از روش تزریق چربی استفاده می کنید احتیاجی نیست نسبت به تجمع چربی در یک قسمت از پوست احساس نگرانی کنید. حتی اگر پس از مدتی این اتفاق افتاد باز هم نباید نگران نباشید چرا که این موضوع راه حل بسیار آسانی دارد. چاره ی شما ماساژ دادن ناحیه ی تجمع چربی است. اما اگر از روش تزریق ژل استفاده می کنید بهتر است در همین ابتدا بدانید که ممکن است ژل ها در یک نقطه ی معین زیر پوست تجمع کنند. متاسفانه تنها راهی که باعث می شود از این اتفاق راحت شوید خالی کردن ژل است.
  • اگر روش تزریق چربی را انتخاب کرده اید باید بگوییم شما با یک تیر دو نشان زده اید. به این دلیل که چربی های اضافه و انباشته شده در یک قسمت از بدنتان را برداشته و به قسمتی که نیاز بیشتری دارد تزریق می شود.
  • وقتی از روش تزریق ژل استفاده می کنید باید حتما مرور زمان را هم در نظر بگیرید. چرا که بعد از طی شدن زمان مشخص بافت به شکل ابتدایی برمی گردد.